Kako Vam možemo pomoći?

Traži / Ponudi uslugu

Kako Vam možemo pomoći?

Telefonska podrška trenutno nije u funkciji. Molimo Vas za strpljenje. Kontakt možete izvršiti pisanim putem.

Zašto ne mogu da ostavim dojam?

 

Da biste razmijenili dojmove sa stručnjakom potrebno je da Vam je stručnjak prvenstveno adekvatno poslao svoju ponudu. Ponuda uključuje tekst + cijenu. Ukoliko stručnjak nije poslao cijenu u za to predviđeno mjesto (kvadratić iznad teksta) budite slobodni da mu sugerišete putem poruka, jer u suprotnom nećete biti u mogućnosti da razmijenite dojmove.

 Ukoliko je ovaj preduslov ispunjen i ponuda od strane stručnjaka adekvatno poslana, pojavit će Vam se opcija (kao na slici ispod) da prihvatite ponudu.

 

 

Nakon što ste prihvatili ponudu, posao se može označiti kao završen. Ova opcija je dostupna i Vama i stručnjaku.

 

 

Nakon što Vi (ili stručnjak) označite da je posao završen pojavit će Vam se opcija da ostavite dojam. Vaš dojam možete upisati, međutim on će biti vidljiv na Vašem profilu tek nakon što ga i stručnjak ostavi Vama.