Kako Vam možemo pomoći?

Traži / Ponudi uslugu

Kako Vam možemo pomoći?

Telefonska podrška trenutno nije u funkciji. Molimo Vas za strpljenje. Kontakt možete izvršiti pisanim putem.

Kako korisnik ostavlja dojam stručnjaku?

Nakon završenog posla potrebno je da uđete u “Moj fix” pa u "Aktivni zahtjevi" te u uslugu stručnjaka čiju ponudu ste prihvatili. Klik na prozor “Ostavi dojam stručnjaku” će Vas voditi u novi prozor gdje ćete imati mogućnost da ostavite dojam koji će biti vidljiv na njegovom profilu.

 

Dojam se sastoji od davanja zvjezdica (od 1-5), naslova (defaultno ponuđenog), te kratkog teksta o obavljenom poslu (sa minimalno upisanih 10 karaktera).

Po završenom poslu i stručnjak će imati mogućnost da Vama ostavi dojam da bi prilikom budućih poslova ostali stručnjaci mogli vidjeti da li ste povjerljiv i odgovoran kupac. Dojmovi su vidljivi na profilima samo kada ga ostave i stručnjak i korisnik.