Kako Vam možemo pomoći?

Traži / Ponudi uslugu

Kako Vam možemo pomoći?

Telefonska podrška trenutno nije u funkciji. Molimo Vas za strpljenje. Kontakt možete izvršiti pisanim putem.

Kako stručnjak da ostavi dojam?

Nakon završenog posla potrebno je da uđete u “Poslovi”, zatim u "Završene ponude" te u uslugu koja je prihvaćena. Klik na prozor “Ostavi dojam korisniku” će Vas voditi u novi prozor gdje ćete imati mogućnost da ostavite dojam korisniku koji će biti vidljiv na njegovom profilu. 

*Bitno: Prilikom slanja ponude potrebno je da osim teksta, pošaljete i cijenu Vaše ponude, u za to predviđeno mjesto (kvadratić iznad teksta). Ukoliko niste upisali cijenu, korisnik neće biti u mogućnost da prihvati Vašu ponudu niti da se proces završi do kraja. Nakon što ste poslali cijenu, korisnik će biti u mogućnosti da prihvati Vašu ponudu, te kroz izvjesno vrijeme Vi ili korisnik označite da je završen. Nakon završenog posla moguće je razmijeniti dojmove. Dojmovi će biti vidljivi na profilima korisnika i stručnjaka tek nakon što oba dojma budu ostavljena (nakon što dojmove ostave i korisnik-potražitelj usluge i stručnjak-pružatelj usluge).

 

dojam.png

 

 

Dojam se sastoji od davanja zvjezdica (od 1-5), naslova (defaultno ponuđenog), te kratkog teksta o obavljenom poslu sa minimalno upisanih 10 karaktera.

                          

Po završenom poslu i korisnik će također imati mogućnost da Vama ostavi dojam, također vidljiv na Vašem profilu da bi prilikom budućih poslova ostali korisnici mogli procijeniti koliko ste stručni i odgovorni u poslu koji obavljate. Više pozitivnih dojmova povećava šanse za ostvarivanje poslova putem Fix.ba platforme.